Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
translatparsis.over-blog.com

ترجمه فوری آلمانی

ترجمه فوری آلمانی
ترجمه فوری آلمانی

ترجمه فوری آلمانی

ترجمه فوری آلمانی در دارالترجمه رسمی زبان آلمانی پارسیس که یکی از بزرگترین دارالترجمه های زبان آلمانی در تهران میباشد  با سرعت بالا انجام می شود و در مواردی که شما به صورت خیلی اورژانسی نیاز به ترجمه آلمانی به فارسی و فارسی به آلمانی داشته باشید حتی ظرف چند ساعت به شما ارائه میگردد .

 

مدت زمان تحویل ترجمه فوری 

زمان تحویل ترجمه به 3 دسته تقسیم می شود که در ذیل به  شرح آنها خواهیم پرداخت :

  • ترجمه رسمی آلمانی در زمان عادی : زمان عادی تحویل ترجمه رسمی آلمانی با تاییدات دادگستری و وزارت امور خارجه 8 روز می باشد و اگر شما تنها ترجمه آلمانی را با مهر مترجم رسمی آلمانی نیاز داشته باشید و به تاییدات دادگستری و وزارت امورخارجه نیاز ندارید زمان تحویل ترجمه به شما5روز از زمان تحویل مدارک خواهد بود اما در صورتی که در زمانی کمتر از این به ترجمه نیاز داشته باشید   به آن ترجمه فوری اطلاق خواهد شد و هزینه ای که باید بابت ترجمه آلمانی پرداخت بکنید بیشتر خواهد بود .
  • ترجمه  نیمه فوری آلمانی : معمولاً زمانی که برای ترجمه نیمه فوری آلمانی با تاییدات دادگستری و مهر مترجم در نظر گرفته می شود 4 روز کاری می باشد و هزینه آن تفاوتی زیادی با ترجمه رسمی آلمانی در زمان عادی ندارد .
  • ترجمه  رسمی فوری آلمانی : زمان تحویل 3 روز خواهد بود  لازم به ذکر است که در این نوع زمان تحویل یک روز بابت ترجمه و دو روز بابت تاییدات در نظر  گرفته می شود هرچند که می توان ترجمه به همراه تاییدات را ظرف دو روز تحویل متقاضی داد که در این صورت یک روز را برای ترجمه و یک روی برای تاییدات در نظر گرفته می شود .
  • ترجمه خیلی فوری آلمانی : در این نوع زمان تحویل مترجم رسمی ظرف چند ساعت ترجمه را به متقاضی ارائه داده و تمبر باطل می گردد و مشتری خود جهت گرفتن تاییدات به دادگستری و وزارت امورخارجه مراجعه می نماید  و در صورتی که تنها ترجمه با مهر مترجم مورد نیاز متقاضی باشد  ترجمه ظرف چند ساعت به متقاضی تحویل داده خواهد شد.

 

برای شروع فرایند ترجمه غیر رسمی آلمانی کافی است متن خود را از طریق بخش ثبت سفارش ترجمه از صفحه اصلی سایت برای ما ارسال نمایید تا هزینه و زمان به شما اطلاع داده شود تا در صورت تمایل سفارش خود را نهایی کنید

ثبت سفارش

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post