Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
translatparsis.over-blog.com

ترجمه انواع مدارک برای ویزای آلمان

ترجمه رسمی برای ویزای آلمان

ترجمه رسمی برای ویزای آلمان

آلمان امروزه به‌عنوان یکی از کشورهای پرقدرت چه ازنظر تکنولوژی و چه ازنظر تجاری به‌حساب خواهد آمد. درخواست مهاجرت به آلمان امروزه در بین ایرانیان بسیار گسترش‌یافته است به‌گونه‌ای که بسیاری از دفاتر مهاجرتی خدمات اخذ ویزای فوری آلمان را از طرق مختلف ازجمله جاب آفر آلمان مهیا کرده‌اند. آلمان در سطح علمی نیز بسیار در جهان پیشرفته خواهد بود و دانشگاه‌های مطرحی نیز در این کشور میزبان هزاران محقق و اساتید از کشورهای مختلف ازجمله ایران خواهد بود. اگر به‌عنوان یک متقاضی قصد ورود به کشور آلمان رادارید و یا می‌خواهید از طریق اخذ ویزای قانونی آلمان به کشور آلمان مهاجرت کنید اولین گامی که بایستی پشت سر بگذارید ترجمه رسمی مدارک شما است. ما به‌عنوان یک دارالترجمه آلمانی در تهران می‌توانید این خدمات را به‌صورت کامل و فوری انجام دهیم. درصورتی‌که نیاز به اطلاعات بیشتر در خصوص انواع ویزا و نحوه اخذ ویزا با ما همراه باشید.

آشنایی با انواع ویزای کشور آلمان

کشور آلمان مانند سایر کشورهای دیگر نیز دارای انواع مختلفی از ویزا خواهد بود که بر اساس آن و بر طبق انتخاب متقاضیان توسط سفارت آلمان صادر می‌گردد. در ذیل ما چند نمونه از ویزاهای مختلف کشور آلمان را معرفی خواهیم کرد.

ویزای دانشجویی کشور آلمان

ازآنجایی‌که کشور آلمان امروزه در جهان به‌عنوان رتبه اول سیستم آموزشی خواهد بود لذا تحصیل در آلمان خود جز مواردی است که می‌توان یک فرصت ایده آلی را برای آینده علمی خود در نظر گرفت. اگر شما نیز به‌عنوان یک دانشجو و یا محقق قصد تحصیل در کشور آلمان رادارید و یا اینکه از یک دانشگاه آلمانی اپلای گرفته‌اید می‌توانید برای تحصیلی در کشور آلمان درخواست ویزا بدهید.

لازم به ذکر است ویزای تحصیلی آلمان برای تمامی دانشجویان و کسانی که می‌خواهند در مقاطع مختلف ازجمله مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتر به تحصیل بپردازند مناسب خواهد بود.

ویزای دانشجویی آلمان به مدت حدود 3 ماه اعتبار دارد و بایستی برای دریافت مجوز اقامت در این کشور به اداره مهاجرت شهر محل تحصیل خود مراجعه کنید.

ویزای شغلی آلمان

ویزای شغلی و یا ویزای کاری آلمان یکی دیگر از انواع ویزای کشور آلمان بوده که در پذیرش و استخدام افراد نقش مؤثری دارد. ازآنجایی‌که این کشور در جهان به‌عنوان یک کشور اقتصادی به‌حساب می‌آید لذا نرخ بیکاری آلمان بسیار پایین خواهد بود. دریافت حقوق بسیار بالا و امکانات شغلی خوب باعث شده این کشور مهاجرپذیرترین کشورهای جهان باشد. اگر قصد ورود به کشور آلمان از طرق ویزای کاری رادارید جالب است بدانید دارالترجمه رسمی پارسیس این خدمات را تحت عنوان جاب آفر آلمان ارائه خواهد داد.

ویزای تحقیقاتی آلمان

همان‌طور که در همین مطالب ذکر کردیم کشور آلمان به‌عنوان یک کشور پیشرفته ازلحاظ علمی خواهد بود. لذا بسیاری از محققان قصد دارند تا برخی پروژه‌های تحقیقاتی خود در آلمان تکمیل کنند. لازم به ذکر است دولت آلمان به بهترین نحو آماده میزبانی شما عزیزانی خواهد بود که در این دسته‌بندی قرار دارید.

ویزای سرمایه‌گذاری در آلمان

به دلیل اینکه پتانسیل فعالیت تجاری و شغلی در آلمان در حال گسترش است. لذا افرادی که به‌عنوان مدیر یک شرکت قصد تأسیس آن را در کشور آلمان دارند بایستی از طریق این ویزا به کشور آلمان مهاجرت کنند.

ویزای دیدار با خانواده در آلمان

شاید تابه‌حال نام این ویزا را شنیده باشید لذا اگر به‌عنوان اقوام درجه 1 کسانی هستید که در کشور آلمان زندگی می‌کنند و یا به‌نوعی اعضای خانواده شما در آلمان هستند این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید به‌طور موقت و یا حتی دائم به او بپیوندید و ویزای دریافت کنید.

ویزای توریستی کشور آلمان

ازآنجایی‌که کشور آلمان به‌عنوان یکی از زیباترین کشورهای جهان به‌حساب می‌آید لذا ویزای توریستی آلمان یکی از محبوب‌ترین انواع ویزاهایی است که افراد از سفارت کشور مقصد درخواست می‌کنند. افرادی که قصد سفر به آلمان و گشت‌وگذار رادارند بایستی ویزای توریستی آلمان را دریافت کنند. نام دیگر این ویزای شنگن خواهد بود. متقاضی می‌تواند با استفاده از ویزای شنگن علاوه بر کشور آلمان به دیگر کشورهای حوزه اروپا وارد شوند.

ترجمه رسمی مدارک برای ویزای شنگن آلمان
ترجمه رسمی مدارک برای ویزای شنگن آلمان

ترجمه رسمی مدارک توسط مترجم رسمی برای صدور ویزای شنگن

به‌صورت کلی زمانی که می‌خواهید برای صدور ویزا به سفارت آلمان مراجعه نمایید لازم به ذکر است شما بایستی از طریق سفارت چک‌لیست کاملی از مدارکی که می‌خواهید ترجمه رسمی نمایید در اختیار داشته و این کار را به دارالترجمه رسمی مورد تائید سفارت آلمان بسپارید. در حالت کلی مدارک موردنیاز برای ویزای شنگن عبارت است از:

  • ترجمه رسمی مدارک شناسایی ازجمله ترجمه شناسنامه، پاسپورت و غیره
  • 3 عدد عکس پرسنلی 6 در 4
  • آدرس و تماس تلفنی دقیق محل کار و یا محل زندگی
  • داشتن هزینه صدور ویزا به‌صورت نقدی
  • ترجمه برخی مدارک شغلی ازجمله ترجمه فیش حقوقی
  • مشخص کردن درآمد از طریق گردش حساب بانکی، بلیت رفت‌وبرگشت به آلمان، آدرس و مدارک یک هتل معتبر رزرو شده در آلمان و بیمه مسافرتی معتبر.

 

 

Share this post
Repost0
To be informed of the latest articles, subscribe:
Comment on this post